پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251351
عبدالملکي: برخي دستگاه‌ها اطلاعات خود را به پايگاه رفاه ايرانيان نداده‌اند/ دهک بندي به صورت محتاطانه انجام مي‌شود
تاریخ انتشار : 1401/02/04 09:26:48
نمایش : 928
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: تا زماني که همه دستگاه‌ها به اين سامانه متصل شوند، دهک بندي به صورت محتاطانه انجام مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خانه ملت، حجت‌الله عبدالملکي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص آخرين وضعيت پايگاه رفاه ايرانيان، گفت: برخي دستگاه‌ها داده‌ها و اطلاعات آماري خود را در اختيار اين پايگاه قرار دادند، اين سامانه در حال حاضر فعال است و دهک بندي جامعه را مشخص مي‌کند البته ما به دنبال اخذ اطلاعات ساير دستگاه‌ها و ثبت داده‌هاي آماري آنها در سامانه هستيم.

دهک‌بندي محتاطانه تا زماني که اطلاعات تکميل شود

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: تا زماني که همه دستگاه‌ها به سامانه پايگاه رفاه ايرانيان متصل شوند، دهک بندي در سيستم به صورت محتاطانه انجام مي‌شود يعني ما فرض کرديم که افراد خودرو، ملک، حساب بانکي، سهام و سفر خارجي ندارند، هر زمان که داده‌ها و اطلاعات آنها در سيستم ثبت شود، دهک بندي‌ها اصلاح خواهد شد.

دهک بندي در پايگاه رفاه ايرانيان بر اساس اصل محتاطانه

وي در ادامه افزود: ما در شرايط فعلي محتاطانه عمل مي‌کنيم يعني افراد را در دهک‌هاي پايين تر (کم درآمدتر) شناسايي مي‌کنيم. در پايگاه رفاه ايرانيان اصل بر است که افراد درآمد و دارايي ندارند مگر آنکه خلافش ثابت شود.

دستگاه‌ها مکلف به ثبت اطللاعات خود در پايگاه رفاه ايرانيان شدند

عبدالملکي در توضيح راهکارهاي تعبيه شده براي برخورد با دستگاه‌هايي که همکاري نمي‌کنند، به خبرنگار خانه ملت گفت: ضمانت خوبي در در تبصره 17 قانون بودجه سال 1401 لحاظ شده و به موجب اين تبصره همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا اطلاعات خود را در اختيار قرار دهند، آقاي رئيس جمهور هم در داخل دولت بر اين موضوع تاکيد کردند، با دستگاه‌هاي خارج از هيات دولت مانند نيروي انتظامي و برخي بخش‌هاي قوه قضاييه نيز مکاتبه کرديم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه تکميل اطلاعات پايگاه رفاه ايرانيان طبيعتا نياز به همکاري همه دستگاه‌ها دارد، بيان کرد: دستگاه‌ها با اين ضمانتي که در قانون بودجه ديده شده، قطعا همکاري خواهند کرد، تکميل اطلاعات و ثبت داده‌هاي آماري در پايگاه رفاه ايرانيان، کمک رساني به بخش‌هاي ضعيف و کم درآمد جامعه را تسهيل خواهد کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html